تامین کنندگان کیف چرم زنانه ارزان

یکی از موارد خرید بانوان که با ذوق و شوق انجام می دهند خرید کیف زنانه است . اگر شما هم جزء آن دسته از بانوانی هستید که زمان رفتن به مهمانی یا یک جلسه خاص سراغ کمد کیف هایتان می روید و اولین انتخابتان کیف چرمی است پیشنهاد می کنم این مقاله را تا اتنها بخوانید . اگر به نبال خرید کیف چرم زنانه ارزان هستید تا انتها با ما باشید .

تامین کنندگان کیف چرم زنانه ارزان

ویژگی بارز انواع کیف چرم زنانه

ویژگی بارز انواع کیف چرم زنانه بهترین ویژگی کیف چرم چیست

اولین مورد این است که کیف شما باید حس خوبی به شما بدهد و همیشه شمارا راضی نگهه دارد .

دومین مورد این است که کیف شما باید از مرغوب ترین چرم ها و بهرین تولید کیف باشد

رقی نمی کند یک کیف رسمی باشد یا یک کیف دستی مجلسی. در هر همه موارد جنس چرم و انواع کیف چرم زنانه همیشه جزء انتخاب های برتر خانم های خوش سلیقه ایرانی محسوب می شود.

اگر شما هم جزء کسانی هسیتد که هنگامی که به مهمانی یا یک قرار مهم میخواهد بروید اولین اتنخابتان کیف چرم است به شما پیشنهاد میکنیم حتما این مقاله را تا انتها بخوانید چرا که ما تمام دانسته های خود در مورد کیف چرم در اختیار شما قرار می دهیم

یک کیف چرم زنانه اصل و با کیفیت باید ویژگی های زیر را داشته باشد: در مقابل آسیب های مختلف اعم از ضربه، نور آفتاب و… مقاوم باشدانواع مدل هایی از این کیف از الیاف کاملاً طبیعی ساخته شده است مدل هایی از این کیف را می توان با انواع اکسسوری های دیگر هماهنگ کرد کیف های چرمی زنانه ماندگاری و دوام چندین ساله دارند.

.انواع کیف چرم

قبل از پرداختن به بحث کیف چرم زنانه خوب است بدانید که چرم محصول دباغی شده پوست حیواناتی همانند گوسفند، بز، گاو و گاومیش می باشند که به دلیل خاصیت طبیعی و منطبق بودنش در ساخت و تولید انواع مختلفی از اکسسوری ها به کار برده می شوند. کیف چرم زنانه هم یکی از همین اکسسوری های پرفروش است که به خاطر داشتن ظاهری شیک، جذاب و منحصر به فرد توجه و علاقه خانم های بسیاری را به سمت خود می کشاند. میتوان گفت که این مدل از کیف ها با هر نوع ظاهر و تیپی قابل هماهنگی است. اگرچه شاید در همان نگاه اول قیمت آن ها نسبت به سایر محصولات مشابه اندکی گران تر به نظر آید. اما دوام و زیبایی کار و همچنین تنوع بسیار بالا در طرح و مدل های آن امکان خریدی مقرون به صرفه را برای خریدارانش فراهم می آورد. انواع مدل های متنوعی که از کیف چرم که در بازار پوشیدنی های زنانه دیده میشود عبارتند اند از:

نکات مهم در باره کیف چرم

کیف چرم نه زن‌ومرد می‌شناسد و نه سن‌وسال. من و شمای نوعی وقتی کیف چرم دست می‌گیریم، خودبه‌خود احساس خوب و شیکی می‌کنیم. بی‌دلیل هم نیست، چرا که در تبلیغات مد همواره کیف چرم را مظهر شیک‌پوشی و خوش‌تیپی دیده‌ایم. از این دلیل عمده که بگذریم، مابقی دلایل محبوبیت کیف‌های جنس چرم را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد: از لحاظ مدل، رنگ و اندازه تنوع بی‌نظیری دارند و به‌خوبی با هر لباس و استایلی ست می‌شوند؛ چرم های طبیعی از دوام بالایی برخوردارند و با مراقبت کافی تا سال‌ها نو باقی می‌مانند؛ محصولات چرمی هرگز از مد نمی‌افتند و همیشه شیکی خاص خودشان را حفظ می‌کنند. اگر شما توجیه دیگری برای خرید کیف چرم سراغ دارید، حتما با ما در میان بگذارید. البته اگر از حامیان حقوق حیوانات باشید، نه این دلایل و نه هیچ دلیل دیگری برای‌تان توجیه موجهی نخواهد بود!





اولین نکته نوع چرم

گر کیف چرم باکیفیت می‌خواهید، دنبال کیفی با چرم‌ دانه‌کامل باشید. چرم دانه‌کامل مرغوب‌ترین نوع چرم است و استحکام و دوام فوق‌العاده بالایی دارند. در پردازش این نوع چرم از سمباده و پولیش استفاده نمی کنند بنابراین بافت طبیعی چرم را می‌توانید کاملا حس کنید. خوب است بدانید که چرم دانه‌کامل بر اثر استفاده ظاهر مقبول‌تری پیدا می‌کند. اما اگر کیفی چشم‌تان را گرفت که از جنس چرم ترکیبی است، روی دوامش چندان حساب نکنید. چرم ترکیبی از ترکیب تکه‌پاره‌های چرم با مصنوعاتی همچون پلی‌اورتان و وینیل به‌دست می‌آید. این نوع چرم زیاد عمر نمی‌کند و طبیعتا بوی چرم اصل هم نمی‌دهند. منتها به‌خاطر قیمت ارزان‌ترش فروش خوبی دارد.




دومین نکته روش دباغی


روش دباغی چرم می‌تواند روی کیفیت و قیمت محصول نهایی تأثیر بسزایی داشته باشد. به‌ صورت کلی چرم را با کروم یا مواد گیاهی دباغی می‌کنند.اکثر محصولات چرمی موجود در بازار از چرم‌‌های دباغی‌شده با کروم‌ تولید شده‌اند. برای دباغی چرم با کروم، همان‌طور که از اسمش معلوم است، از کروم استفاده می‌شود. این فرایند برخلاف روش دباغی با مواد گیاهی فقط چند روز زمان می‌برند و به‌همین دلیل محصولات چرمی دباغی‌شده با کروم ارزان‌ترند. این روش ضایعات سمی هم تولید می‌کند بنابراین تبعات زیست‌محیطی دارد. این در صورتی است که دباغی چرم با مواد گیاهی تبعات زیست‌محیطی کمتری به‌ همراه خواهد داشت. دباغی گیاهی هفته‌ها زمان می‌برد و چرم ضخیم‌تر و محکم‌تری در مقایسه با دباغی شیمیایی به‌دست می‌دهد. این دسته از چرم‌ها دوام بالایی دارند و قیمت‌شان هم بیشتر است.







سومین نکتنه کشور تولیدکننده


ایتالیا یکی از معروف‌ترین تولیدکنندگان محصولات چرمی مد روز است. محصولات چرمی ایتالیایی نه‌تنها جنس مرغوبی دارند، بلکه در طراحی و دوخت هم از خلاقیت و ظرافتی مثال‌زدنی برخوردار هستن . تولیدکنندگان چرم ایرانی هم اگرچه هنوز به‌اندازه برندهای ایتالیایی در دنیا معروف نیستند اما در تلاش‌اند تا خودی نشان دهند و از حق نگذریم، به‌ویژه در سال‌های اخیر محصولات مرغوب مشتری‌پسند کم تولید نکرده‌اند. ازجمله برندهای معروف داخلی می‌توان به چرم چرمین اشاره کرد .


مرکز خرید کیف چرم زنانه

مرکز خرید کیف چرم زنانه بهترین مرکز خرید کیف چرم زنانه ارزان مرکز خرید چرمینه هستش . کی میتوانید خرید خود را به صورت اینترنی یا حضوری انجام دهید چرا که کیف چرم زنانه ارزان را با بهرین کیفیت اراعه میدهند.

مجموعه چرمینه، با هدف افزایش کمیت و کیفیت محصولات داخلی، فعالیت های خود را در زمینه فروش و صادرات انواع کیف و کفش چرمی آغاز کرده است . خدمات مشتری یکی از برنامه های اصلی کسب و کار مجموعه چرمینه است و بر این اساس تمام تلاش های این مجموعه برای ارائه رضایت مشتری و تجربه خرید خوب در ذهن مشتریان عزیز است.

تولید انواع کیف چرم زنانه ارزان

تولید انواع کیف چرم زنانه ارزان فروش کیف چرم تخصص مجموعه چرمینه هستش. چرا که این مجموعه با به کارگیر مرغوب ترین اجناس اقدام به تولید انواع کیف مانند کیف دستی زنانه کیف مجلسی زنانه کیف رو دوشی زنانه کیف لوازم آرایش زنانه کیف های دانشگاهی و رسمی زنانه کوله پشتی کرده است .

قیمت روز کیف چرم زنانه بزرگ

قیمت روز کیف چرم زنانه بزرگ قیمت انواع کیف چرم بسته به نوع چرم و سایز مورد نظر دارد ولی به صورت کلی از 400 هزار تومان تا 2 ملیون تومان قیمت متفاوت دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما