بازار خرید کیف چرم زنانه عمده

پخش کیف چرم زنانه عمده راهی جهت عرضه محصولات با تیراژ بالای محصولات چرمی است.خرید عمده کیف و کفش های چرم یکی از سود آور ترین کسب و کارها در ایران است.

در خرید عمده کیف چرم؛ محصول با قیمت مناسب و پایین تر از قیمت بازار خریداری میشود و با محاسبه سود منصفانه و با قیمت بالا تری به مشتری فروخته میشود.تولیدی های محصولات چرم اولین منبع برای خرید عمده کیف چرم میباشند.

بازار خرید کیف چرم زنانه عمده

اطلاعاتی درباره انواع کیف چرم زنانه

اطلاعاتی درباره انواع کیف چرم زنانه چرم ماده ای طبیعی، مقاوم و دارای انعطاف است که از دباغی کردن پوست حیوانات به ویژه گاو به دست می آید. دباغی روشی برای نرم و انعطاف پذیر کردن پوست حیوانات می باشد که هزاران سال است که صنعتگران از این روش استفاده می کنند.

دباغی یک روش برای از بین بردن و تغییر ساختار پروتئینی پوست حیوانات است که روند تخریب و تجزیه را متوقف و پوست را به چرم تبدیل می کند. بهترین نوع چرم چرمی است که از پوست حیوانات اهلی تولید شود.

ایرانیان اولین و قدیمی ترین تولید کنندگان چرم در جهان هستند.آثار به جای مانده از دوران قبل از میلاد نشان می دهد که ایرانیان از ۱۵۰۰ سال قبل از میلاد از پوست برای تهیه لباس، کفش و جنگ افزار استفاده می کردند. و همچنین پوست نوشته هایی که در کردستان یافت شده و در موزه بریتانیا نگهداری می شود نشان دهنده استفاده از پوست برای نگارش در دوره اشکانیان است.

در گذشته این حرفه از مشاغل بسیار مهم بوده است؛ به طوری که محله ای به نام دباغی وجود داشته است که بیشتر کارگاه های دباغی در آنجا قرار داشته است.درفش کاویانی که فردوسی از آن به عنوان پرچم قیام کاوه آهنگر علیه ظلم و ستم ضحاک یاد می کند یکی از دلایل نشان دهنده و گواه بر تاریخچه و استفاده و کاربرد گذشتگان ما از چرم بوده است.

تجارت چرم در دوره عباسی بسیار پر رونق بوده است. بعضی از کاربرد های چرم در این دوره؛ استفاده از پوست حیوانات برای ساخت پوستین و قبضه شمشیر، آستر کفش، مشک،جلد کتاب ها بوده است.

آنچه مسلم است این است که چرم به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فردش مثل: در دسترس بودن، انعطاف پذیری، مقاومت و ماندگاری از گذشته های دور مورد توجه بوده است.

امروزه تولید کیف های چرمی مورد استقبال قرار گرفته است و افراد زیادی اقدام به آموزش و یادگیری تولید این نوع کیف ها می کنند. دوخت این کیف ها یکی از مهم ترین صنایع دستی در ایران می باشد و باعث ایجاد کارگاه ها ی بسیار تولید کیف چرم و ایجاد اشتغال برای دوست داران این صنعت شده است. برای موفقیت در این بازار باید به نکات زیر توجه کرد؛

  1. توجه به نیاز های جامعه
  2. استفاده از مواد اولیه مرغوب و تولید محصولی با کیفیت
  3. توجه به ظرافت محصولات
  4. بسته بندی مناسب و متناسب با تولیدات
  5. خلاقیت و نوآوری در تولید این محصولات

مواد اولیه مورد استفاده در کیف های چرمی شامل:

چرم: که یا چرم طبیعی هستند و یا چرم مصنوعی. چرم مهم ترین ماده اولیه در تولید انواع کیف های چرمی است

آستری: پارچه آستری در جنس ها، طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارد

پارچه: گاهی در بعضی قسمت های کیف از پارچه استفاده می شود

دیگر مواد اولیه مورد استفاده در تولید کیف های چرمی عبارتند از: انواع نخ، زیپ، انواع چسب ها، لای چسب، طلق، روغن، پارافین، موم، روغن بزرک ( در نرم کردن رویه چرم کاربرد دارد )، روغن سُم ( علاوه بر نرمی جلوگیری از چروک شدن چرم می کند ) ، واکس چرم، ابر، پشم شیشه، الیاف، مقوا، ابزار کار، میز کار، تخته کار، خودکار اکلیلی و….

رعایت بعضی موارد در دوخت کیف های چرمی می تواند باعث تولید محصولی مرغوب و با کیفیت و ایده آل شود؛ مانند استفاده از چرم طبیعی، به کار گیری الگوی مناسب، انتقال دقیق الگو بر روی چرم، دقت در برش، ظرافت در دوخت، به کار گیری نخ و دوخت مناسب با نوع و اندازه کیف، استفاده از چرم با رنگ های مناسب و ایجاد نو آوری و ابتکار در الگو ها

کیف های چرم زنانه در انواع کیف های چرم دستی، کیف های دوشی، کیف های کوله ای، کیف های اداری، کیف پول، کیف های دانشجویی، کیف های مجلسی، کیف های کوچک جاکارتی تولید می شوند که هر کدام از تنوع بالایی برخوردار هستند و باعث جذب مشتری می شوند و فروش کیف های چرم را پر رونق می کند.

تولیدکننده کیف چرم زنانه عمده

تولیدکننده کیف چرم زنانه عمده یکی از مواردی که میتوانیم چرم طبیعی را از چرم مصنوعی تشخیص دهیم این است که آن را از تولید کننده و یا فروشگاه مورد اطمینان خرید کنیم. در حال حاضر فرم و شکل خرید و فروش و معاملات عمده کیف به طور کل متفاوت از گذشته است و تولید کنندگان از طریق بازار مرکزی عرضه کننده محصولات خود خدمات رسانی بهتر و سریع تری انجام می دهند.

در صورت خرید عمده کیف های چرم زنانه هم خریدار و هم فروشنده عمده کیف چرم سود می برند. خریدار به دلیل عمده بودن و قیمت مناسب محصول و فروشنده به واسطه فروش بیشتر و در نتیجه سود بیشتر نفع می برند.

ویژگی بارز انواع کیف چرم زنانه

ویژگی بارز انواع کیف چرم زنانه کیف های چرم زنانه به واسطه جنسشان که از چرم می باشد دارای خصوصیاتی هستند که آنها را نسبت به دیگر کیف های زنانه با جنس های دیگر متمایز می کنند و باعث برتری این جنس از کیف ها نسبت به دیگر کیف های زنانه با جنس هایی غیر از چرم می شوند .

استحکام بالای کیف های چرم در برابر حرارت ، ایجاد حساسیت پوستی در محصولات دارای الیاف پلاستیک که محصولات چرم ازین مورد مستثنی هستند و خصوصیت جالب و منحصر به فرد و جالب چرم خاصیت تنفس پذیری چرم و عبور بخار آب از آن است .

به این معنی که چرم مثل یک موجود زنده تنفس میکند و رطوبت درون را از طریق منافذ ریز خود بازدم می دهد .این امر باعث عدم تجمع رطوبت در مکان بسته ( مثل کیف ، کفش ، دستکش ) می شوند واز ایجاد بوی بد جلوگیری می شود .

صادرت عمده کیف چرم زنانه عمده

صادرت عمده کیف چرم زنانه عمده صادرات کیف چرم و محصولات چرمی گزینه بسیار مناسبی برای کسانی که علاقه به صادرات دارند می باشد چون محصولات چرمی محصولاتی بی حاشیه و دارای سود بی درد سر هستند .

صادرات محصولات چرمی مثل کیف و کفش های چرم سود بیشتری نسبت به صادرات چرم خام عاید تجار و تولید کنندگان می کند . در کشور ما انواع چرم های لوکس مثل چرم های کروکودیل و شتر مرغ هم تولید می شود که به دلیل کمیاب بودن ؛ محصولات تولید شده با این نوع چرم ها بازار بسیار پر سودی در بازار بین الملل دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما